Jumat, 20 Oktober 2017

Elken Elysyle Derma Hydra

Elken Elysyle Derma Hydra Skin Care

Derma Hydra produk terbaru dari Elken, semudah 3 langkah yang direka istimewa untuk memberi kesan yang optimal, penghidratan berpanjangan untuk semua jenis kulit. Tri-Aksi Derma Hydra yang terkandung dapat Menghidrat, Memulih dan Menyuburkan kulit dengan 3 ramuan aktif untuk memastikan kulit Anda mendapatkan manfaat penghidratan yang mendalam. Kulit lebih cerah dan hidrat selama 24 jam.

3 Formula aktif Semulajadi yang lembut & berkesan:

1. Kjellmaniella Gyrata Extract dari Hokkaido – Ejen pelembap dari sumber seaweed perang bagi menggantikan tahap hidrasi kulit.

2. Japan-patented Nigero-Oligosaccharide - Mengimbangkan flora mikrob pada kulit bagi mengekalkan tahap kesihatan kulit pada pH 4.5-5.5.

3. Shiretoko Rausu Deep Sea Water – Kaya dengan mineral penting bagi mengekalkan Faktor Lembapan Semulajadi Kulit (NMF)



Derma Hydra Set terdiri dari 4 (Empat) macam : 


1. Derma Hydra Foaming Cleanser
Pembersih muka ekstra lembut yang menggunakan bahan pembersih, mengandungi bahan utama iaitu asid amino yang membersihkan kulit muka dengan sempurna. Menyaluti kulit muka dengan selapis lembapan selepas dicuci.


2. Derma Hydra Hydrating Mist

Semburan penghidratan berinovasi yang membantu mengekalkan keserian kulit dan memberi tenaga kepada kulit kusam. Diformulakan bagi membekalkan hidrasi yang berpanjangan pada kulit dan menyaluti kulit dengan pelembap yang berkualiti tinggi.


3. Derma Hydra Protective Fluid

Pelembap bertekstur ringan melembut dan menghaluskan kulit dengan segera. Kombinasi unik berasaskan asid amino, komponen pelembap yang mengekalkan kesihatan kulit. Mengandungi minyak biji Macadamia Intergrifolia, sumber lembapan semulajadi yang memberi keselesaan and tekstur yang ringan.


4. Derma Hydra Calming Cream

Krim yang kaya dengan pelembap menyamankan kulit. Formula terkini membantu membahkan seri kulit. Kandungan squalane sebagai pelembap semulajadi  yang membantu mengunci lembapan dalam kulit dan mencegah dari kekeringan dan ketidakselesaan.



Penggunaan Derma Hydra cocok untuk yang berkulit kering dan produk ini bisa digunakan juga oleh laki - laki. Semua tipe jenis kulit sangat cocok karena terbuat dari Kjellmaniella Gyrata Extract dari Hokkaido sebagai pelembab dimana Anda akan merasakan bahwa kulit Anda kenyal 24 jam.





Video dari Derma Hydra Elysyle Elken 


Cara Penggunaan Derma Hydra 




Produk Derma Hydra sangat cocok jika ditambahkan dengan mengkonsumsi El Marino Blanc & Penggunaan Eternal Beauty

DERMA HYDRA MAGAZINE








Semua produk Elken memiliki nama berbeda di negara masing - masing dan sesuai kebutuhan Anda, kami bisa membantu dalam pembelian produk Elken di luar Elken Indonesia dengan sistem Pre-Order. Kontak kami via Whatsapp untuk segala pertanyaan ataupun informasi tentang pembelian produk Elken International.


Produk Elken dapat dibeli melalui Tokopedia Distributor Elken 



Atau bisa di beli juga melalui Shopee Distributor Elken




Demikian juga bisa langsung beli via website Elken Global & langsung menjadi Member 

Untuk informasi lebih lanjut atau konsultasi akan produk Elken silahkan chat via Whatsapp - Elken Independent Distributor